مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-26سياسي

عضویت حمیدرضا فولادگر در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی


سید ابراهیم رییسی در حکمی حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی را به عنوان عضو خبره و صاحب نظر اقتصادی شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید ابراهیم رییسی در حکمی حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی را به عنوان عضو خبره و صاحب نظر اقتصادی شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی منصوب کرد.

در ابتدای این حکم آمده است: در اجرای بند 17 ماده 41 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی با عنایت به سوابق ارزنده جنابعالی به این حکم به عنوان عضو خبره و صاحب نظر اقتصادی شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد با حضور مؤثر در جلسات شورا و تشکیک مساعی سایر اعضا، ضمن بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود در پیشبرد و تحقق اهداف و سیاست های کلان شورا مجدانه کوشا باشید.

در پایان این حکم مطرح شده است: توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت حمیدرضا فولادگر در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی

عضویت حمیدرضا فولادگر در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی