مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-26دانش

کارت شرکت در آزمون عملی 8 رشته گروه هنر منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون عملی رشته های نمایش عروسکی، بازیگری - کارگردانی، آهنگسازی، نوازندگی موسیقی جهانی، - کارت شرکت در آزمون عملی 8 رشته گروه هنر درکنکور 1401 منتشر شد.

داوطلبان می توانند بر اساس زمان بندی درج شده در کارت، در آزمون عملی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون عملی رشته های نمایش عروسکی، بازیگری - کارگردانی، آهنگسازی، نوازندگی موسیقی جهانی، نوازندگی موسیقی ایرانی، ادبیات نمایشی، طراحی صحنه و عکاسی در آزمون سراسری سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.

org منتشر شد.

آزمون عملی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون صبح روز چهارشنبه 8 تیر 1401 حاضر بودند و از تاریخ 5 تا 11 تیر 1401 علاقمندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی مربوط در سایت سازمان سنجش اعلام کرده اند، بعمل خواهد آمد.

افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی فوق (در بخش پذیرش با آزمون) شده اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر (دهه دوم مردادماه) نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مربوط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت شرکت در آزمون عملی 8 رشته گروه هنر منتشر شد

کارت شرکت در آزمون عملی 8 رشته گروه هنر منتشر شد