مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-26اقتصادي

تداوم تعطیلی پنجشنبه های استان مرکزی تا نیمه مرداد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی از تداوم تعطیلی پنجشنبه های استان تا نیمه مرداد خبر داد.

-  سید مجتبی آل یاسین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با مصوبه   کمیته مدیریت مصرف برق استان و موافقت استاندار به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی پنجشنبه های استان تا نیمه مرداد تمدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارمندان ادارات باید از طریق دورکاری به امور مردم رسیدگی کنند، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه همه دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، واحدهای خدمات رسان و مراکزی که نوبت کاری دارند، مابقی دستگاه ها تا نیمه اول مرداد در روزهای پنج شنبه ششم و سیزدهم مرداد تعطیل هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی ساعت کار بانک ها و بیمه ها در این ایام را از ساعت 7 صبح تا 11 ظهر اعلام کرد و بیان داشت: این بخشنامه به تمام دستگاه های استان ابلاغ شده است.

آل یاسین با اشاره به شکسته شده رکورد مصرف برق در استان در دوم مرداد ماه گفت: در این روز پیک مصرف برق استان  یک هزار و 250مگاوات بود که برای سومین بار موجب شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس  پیش از این نیز با مصوبه مدیریت مصرف برق دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنج شنبه تعطیل بود، عدم استفاده از ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی پنجشنبه های استان مرکزی تا نیمه مرداد

تداوم تعطیلی پنجشنبه های استان مرکزی تا نیمه مرداد