مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-26سياسي

وزیر علوم: قدردان افرادی هستیم که با کار جهادی باعث پیشرفت کشور می شوند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دراختتامیه نشست طرح اندیشه تمدن ساز گفت: ما قدر دان افرادی هستیم که با کار جهادی باعث پیشرفت کشور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اختتامیه نشست طرح اندیشه تمدن ساز که به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد،گفت: من در این مدت که مسئولیت دارم، چند کار ویژه از نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دیدم که کاملا نو، به جا و اثر بخش بوده است و یک مورد آن همین طرح اندیشه تمدن ساز است که یک کار علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی بوده و اقدام مبارکی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دعوت از هزار نفر از برترین های کنکور سراسری در حرم امام رضا(ع)  که یک کار علمی و فرهنگی دقیق بوده از دیگر کارهای ارزشمند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است.

 زلفی گل با اشاره به اینکه پیشرفت های امروز کشور مرهون تلاش جهادی اساتید و دانش آموختگان دانشگاه ها است، گفت: اگر امروز در زمینه های نظامی، فناوری، علمی، و توسعه شرکت های دانش بنیان اتفاق افتاده مرهون تلاش جهادی اساتید دانشگاه و دانش آموختگان دانشگاه هاست، ما قدردان افرادی هستیم که با کار جهادی باعث پیشرفت کشور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: قدردان افرادی هستیم که با کار جهادی باعث پیشرفت کشور می شوند

وزیر علوم: قدردان افرادی هستیم که با کار جهادی باعث پیشرفت کشور می شوند