مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:322022-07-26اقتصادي

صادرات کاشی و سرامیک ایران به 52 کشور/73 درصد کاشی به عراق صادر می شود


رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور گفت: با وجود تحریم های ظالمانه، کاشی و سرامیک ایران به 52 کشور جهان صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مرتضی صفدری زاده در همایش فرصت ها، چالش ها و افق پیش روی توسعه صادرات کاشی و سرامیک با تاکید ویژه بر بازار عراق که امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: صنعت سرامیک ایران در دنیا جایگاه پنجم از نظر صادرات را دارد.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور بیان داشت: وجود معادن غنی برای فرآیند تولید کاشی و سرامیک در ایران فراوان است و حتی برخی از کشورهای منطقه مواد اولیه مورد نیاز تولید کاشی و سرامیک خود را از ایران تامین می کنند.

  صفدری زاده گفت: موقعیت جغرافیایی مناسب ایران و نزدیک بودن به بازارهای مصرف از جمله مزیت های صنعت کاشی و سرامیک کشور است.

  وی افزود: قیمت تمام شده کاشی و سرامیک در رقابت های جهانی حداقل است و با استفاده از این فرصت در کنار ارتقا کیفیت می توان افزایش صادرات را رقم زد.

  رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی سفارش تمام مصرف کنندگان در اطراف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کاشی و سرامیک ایران به 52 کشور/73 درصد کاشی به عراق صادر می شود

صادرات کاشی و سرامیک ایران به 52 کشور/73 درصد کاشی به عراق صادر می شود