مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:472022-07-26سياسي

سفیر جدید کویت در ایران کیست؟


جمهوری اسلامی ایران و کویت علی رغم وجود برخی از اختلافات مرزی و امنیتی از جمله اختلافات حقوقی آنها در مورد تعیین حدود مرزهای آبی و میدان گازی آرش تصمیم گرفته اند که روابط سیاسی خود را گسترش دهند و در همین چارچوب طی روزهای آینده سفیر جدید کویت به تهران خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، براساس آنچه که سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت به تازگی در مصاحبه در روزنامه الرای اعلام کرده نام سفیر جدید کویت در تهران بدر عبدالله المنیخ است.

او یکی از دیپلمات های برجسته وزارت خارجه کویت است که قرار است به زودی به عنوان رییس نمایندگی کویت در تهران عازم ایران شود.

در سابقه دیپلماتیک این دیپلمات کویتی می توان به فعالیت او به عنوان دبیر اول سفارت کویت در لندن اشاره کرد، او همچنین سابقه فعالیت در سفارت کویت در آفریقای جنوبی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

طبق آنچه که رسانه های کویتی منتشر کرده اند المنیخ که در سال 2019 به یکی از سطوح بالای دیپلماتیک کویت(وزیر مفوض) دست یافت از جمله مسوولیت های مهمش در عرصه دیپلماتیک می توان به فعالیت وی به عنوان معاون نماینده دائم کشور کویت در سازمان ملل اشاره کرد.

او در زمانی که کویت به عنوان عضو غیردائم در شورای امنیت سازمان ملل عضو بود به عنوان یکی از دیپلمات های کویتی در نیویورک فعالیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر جدید کویت در ایران کیست؟

سفیر جدید کویت در ایران کیست؟