مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:122022-07-26سياسي

دستگاه امام حسین(ع) دستگاه معرفت شناسی است


رییس دادگستری بردسکن در همایش روسای هیئت های عزاداری شهرستان بردسکن گفت: دستگاه امام حسین (ع) یک دستگاه معرفتی وانسان ساز است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام  پور اسدالله رییس دادگستری بردسکن ظهر امروز در همایش مسئولان هیئت های عزاداری این شهرستان، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) دارای پیام هایی است که  سراسر آن پند، اندرز و سخن حقیقت است.

وی با اشاره به اینکه  واقعه کربلا یک  قیام  الهی و حقیقتی آشکار است، گفت:  عاشورا بیش از هزار سال قبل  بوده است و شور حسینی با سبک و سیاق  مداحان و منبری های قدیم، اشعار محتشم و نیز کتابهای افرادی چون شیخ جعفر شوشتری  و فلسفی ها ، سالیان سال است مورد توجه علما و منبری ها قرار دارند.

وی تصریح کرد: دستگاه امام حسین یک دانشگاه بزرگ انسانیت  است که باید در هیئت ها بتوانیم پرورش دهنده انسانهای طراز انقلاب اسلامی باشیم که این افراد در طول سال  افرادی تاثیر گذار در جامعه باشند.

رییس دادگستری  شهرستان بردسکن  با تقدیر از اقدامات هیئت ها در برنامه های مختلف ، از روسای هیئت ها  خواست  مسئولیت مالی هیئت را به افراد  خوشنام بسپارند.

وی در ادامه تذکرات خود  به عدم تعطیلی هیئت ها اشاره کرد و گفت: اصلا شایسته نیست هیئتی که توسط مردم بنا شده وکمک می شود، فقط 10 روز اول را برنامه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه امام حسین(ع) دستگاه معرفت شناسی است

دستگاه امام حسین(ع) دستگاه معرفت شناسی است