مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 14:272022-07-26اقتصادي

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم افزایی مدیران کشور


گروه جهادی توسکا از سال 1392 فعالیت خود را با شعار «هر خانه یک کارخانه» در حوزه کسب و کار های خرد و کوچک آغاز کرده و برنامه های مختلفی را در این راستا طراحی کرده است.

- فرخ هاشمی مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا مستقر در نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: گروه جهادی توسکا از سال 1392 فعالیت خود را با شعار هر خانه یک کارخانه در حوزه کسب و کار های خرد و کوچک آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سال 1398 مجوز رسمی از بسیج سازندگی کشوری را گرفتیم و حوزه فعالیت گروه جهادی توسکا در حوزه مشاوره، آموزش، تأمین مالی و فروش محصولات خانگی است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر گروه جهادی توسکا دارای شرکت های اغماری، مرکز نیکوکاری، صندق قرض الحسنه و همچنین فروشگاه اینترنتی است، گفت: گروه جهادی توسکا حدود هزار و 500 دانش پذیر داشته که توسط مجموعه آموزش دیدند .

از دیگر فعالیت های گروه جهادی توسکا می توان به دوره های تربیت مربی کسب و کار، طراحی مدل کسب و کار، مدیریت غرفه های نمایشگاهی و بازیابی و فروش اشاره کرد.

مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا تصریح کرد: در سال 1389 تقریباً 330 شغل خانگی داشتیم اما طی سال های گذشته تا الان به 509 شغل خانگی رسیده و از این تعداد، می توانند از وزارت کار و دستگاه اجرایی مربوطه مجوز رسمی و وام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم افزایی مدیران کشور

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم افزایی مدیران کشور