مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 14:572022-07-26حوادث

دستگیری 3 دزد در لباس پلیس


از اعتماد به افرادی که صرف معرفی خود به عنوان مامور به آنان مراجعه می کنند خودداری کرده و ضمن رویت کارت شناسایی آنان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در رفتار و یا مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زوگیر مامور نما که خود را مامورین امنیتی و انتظامی به اتباع سایر کشورها معرفی می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در محدوده خاور شهر این شهرستان، تحت عنوان ماموران امنیتی و انتظامی با یک دستگاه خودرو و زورگیری تلفن همراه، وجه نقد، موتورسیکلت از یکی از اتباع کشور همسایه، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده را تیم عملیات کلانتری خاورشهر بر عهده گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از تجهیزات پلیسی نوین مشخص شد؛ سارقان 3نفر و با یک دستگاه پژو 405نقره ای زورگیری را مرتکب شده اند که در ادامه هویت و مخفیگاه آن ها شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه در این عملیات ضربتی هر 3 سارق دستگیر شدند، گفت: در بازدید از مخفیگاه یک عدد دستبند و موتور سیکلت مسروقه و یک گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد که اموال کشف شده توقیف و به همراه متهمان به کلانتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 دزد در لباس پلیس

دستگیری 3 دزد در لباس پلیس