مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:022022-07-26سياسي

برگزاری دادگاه سرکرده گروهگ تروریستی تندر


ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه 15 انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح امروز (سه شنبه 4 مرداد) در شعبه 15 انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی و با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان تهران برگزار شد.

قاضی ابوالقاسم صلواتی در ابتدای این جلسه از دادگاه با فراخواندن متهم جمشید شارمهد به جایگاه از وی خواست تا برابر اتهامات، دفاع کند.

شارمهد با حضور در جایگاه گفت: جمشید شارمهد فرزند حمید هستم، متولد سال 1334 هجری شمسی، متاهل، ساکن آمریکا _ کالیفرنیا بوده و دارای تابعیت ایرانی _ آلمانی هستم.

قاضی صلواتی در خصوص اتهامات متهم بیان کرد: اتهامات آقای جمشید شارمهد فرزند حمید که براساس کیفرخواست صادره در جلسات دادگاه های گذشته قرائت شد، دائر بر افساد فی الارض از طریق هدایت و رهبری گروه تروریستی تندر، طراحی و هدایت اقدامات تروریستی، بمب گذاری در حسینیه شیراز مورخه 24 فروردین سال 1387 که موجب به شهادت رسیدن 14 نفر و مجروح شدن بیش از 300 نفر شده است، بمب گذاری در دهانه تونل سد سیوند در شیراز و برنامه ریزی و طراحی جهت ترور مسئولین، برنامه ریزی و ساخت بمب جهت انفجار در کتابخانه و حوزه علمیه آیت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه سرکرده گروهگ تروریستی تندر

برگزاری دادگاه سرکرده گروهگ تروریستی تندر