مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:172022-07-26سياسي

طرح تحقیق و تفحص نیروهای ورودی به شهرداری اجرا می شود


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نیروهایی که به شهرداری شیراز ورود کرده اند، گفت: وضعیت افرادی که حتی با تلفن سمت و مسئولیت گرفتند نیز بررسی و مطابق قانون با این افراد رفتار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی طاهری در تشریح عملکرد یکساله شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در این مدت شورا 68 جلسه بر گزار کرد و 319 طرح و 145 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که حاصل آن  416 مصوبه و 270 تصمیم بود.

وی افزود: 313 مصوبه مورد تایید فرمانداری قرار گرفت، 59 ایراد گرفته شد و 26 مصوبه هنوز در حال چرخش است، 17 مصوبه نیز به شورای حل اختلاف ارسال شده است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: 66 درصد مصوبات یا اجرا نشده یا در حال اجراست که از این تعداد بیشترین مصوبات اجرا شده متعلق به کمیسیون حمل و نقل است اما درصد اجرای مصوبات در سه کمیسیون عمران، هوشمندسازی و حاشیه نشینی، صفر درصد بوده است.

طاهری، به عنوان رییس کمیسیون تلفیق، اهم اقدامات این کمیسیون در یک سال گذشته را هم اینگونه تشریح کرد: تعیین رویکردهای شورای ششم، ایجاد شیوه نامه پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات؛ اجرای وحدت رویه در خصوص سیاستگذاری، نظارت، اجرا و بهره برداری در خصوص پروژه ها؛ ایجاد کمیته شفافیت، صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد؛ پیگیری و تصویب ایجاد مسیرهای دسترسی به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحقیق و تفحص نیروهای ورودی به شهرداری اجرا می شود

طرح تحقیق و تفحص نیروهای ورودی به شهرداری اجرا می شود