مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:372022-07-26اقتصادي

8 هزار میلیارد درآمد مالیاتی در بوشهر وصول شد


مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: در سال گذشته هشت هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در بوشهر وصول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد جواد رستمی مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اصلاح شیوه های مالیاتی، استفاده از سامانه فروشگاهی و اطلاعات حساب دستگاه کارتخوان مودیان در راستای عدالت مالیاتی سبب افزایش تعداد اظهارنامه های تسلیم شده از سوی اشخاص حقیقی بوده است.

وی افزود: مهلت تکمیل اظهارنامه مالیاتی سال 1400 اشخاص حقیقی (کسبه و مشاغل) و حقوقی پس از 2 نوبت تمدید 30 و 31 تیر ماه امسال به پایان رسید که اشخاص حقیقی بیش از 31 هزار نفر بیشتر از سال گذشته اقدام به ارائه اظهار نامه مالیاتی کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به وصول هشت هزار میلیارد تومان مالیات در سال گذشته، گفت: این درآمد شامل سه هزار میلیارد تومان مالیات مستقیم و پنج هزار میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده بود و سهم پیش بینی شده برای درآمد مالیاتی استان در سال جاری نیز 12 هزار و 700 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش یافته است.

رستمی بیان کرد: مالیات مودیان مشمول که مالیات تعیین شده بر اساس تبصره ماده 100 قانون مالیات را پذیرفته اند مقطوع است، اما مالیات مودیانی که اظهارنامه ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار میلیارد درآمد مالیاتی در بوشهر وصول شد

8 هزار میلیارد درآمد مالیاتی در بوشهر وصول شد