مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-26سياسي

مدیریت زمان در پدافند غیرعامل مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر شناسایی نیازمندی ها پیش از مواقع بروز مشکل، گفت: مدیریت زمان در پدافند غیرعامل دارای اهمیت بوده و مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در این راستا باید توجه جدی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل اظهار کرد: مدیریت زمان در پدافند غیرعامل دارای اهمیت بوده و مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در این راستا باید توجه جدی کنند و همچنین برگزاری مانور و رزمایش های مرتبط با حیطه وظایف دستگاه ها از جمله ضرورت های پدافند غیرعامل بوده که باید به صورت مرتب اجرا شود.

وی افزود: مدیران دستگاه های مختلف، نیازمندی های دستگاه مربوطه در زمینه خدمات رسانی به مردم را باید در همه مواقع پیش بینی و در صورت کمبود و یا مشکل، جایگزین های لازم را تدبیر کنند.

نیازمندی ها پیش از مواقع بروز مشکل شناسایی شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: شناسایی نیازمندی ها پیش از مواقع بروز مشکل مورد تأکید بوده و لازم است برنامه های مانور و رزمایش پیش بینی شده دستگاه ها در موعد مقرر برگزار شود.

علیرضا علیپور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل نیز در این نشست ضمن تأکید بر اجرای منظم برنامه های پیش بینی شده برای دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت زمان در پدافند غیرعامل مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی باشد

مدیریت زمان در پدافند غیرعامل مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی باشد