مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:472022-07-26حوادث

آغاز ترافیک عصرگاهی در خیابان های تهران/ اعلام وضعیت ترافیکی بزرگراه ها


در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید صدر، در محدوده دو راهی شهید صدر و شهید مدرس نیز شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم که این وضعیت تا محدوده کامرانیه به سمت شرق ادامه دارد.

- در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید صدر، در محدوده دو راهی شهید صدر و شهید مدرس نیز شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم که این وضعیت تا محدوده کامرانیه به سمت شرق ادامه دارد.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترافیک عصرگاهی پرحجم در برخی از خیابان های شهر تهران خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیک عصرگاهی در خیابان های تهران اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های تهران، در حال حاضر در بزرگراه شهید مدرس در مسیر جنوب به شمال از محدوده پل صدر شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم و این وضعیت تا محدوده پل پارک وی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید صدر، در محدوده دو راهی شهید صدر و شهید مدرس نیز شاهد شروع ترافیک پرحجم هستیم که این وضعیت تا محدوده کامرانیه به سمت شرق ادامه دارد.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بخش شمالی بزرگراه چمران وضعیت ترافیکی روان و به نسبت مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ترافیک عصرگاهی در خیابان های تهران/ اعلام وضعیت ترافیکی بزرگراه ها

آغاز ترافیک عصرگاهی در خیابان های تهران/ اعلام وضعیت ترافیکی بزرگراه ها