مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-26سياسي

قزوین به قطب بازی های موبایلی در کشور تبدیل می شود


مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز امیدواری کرد که این استان به قطب بازی های موبایلی در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مرتضی امیری در گردهمایی فعالان فضای مجازی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اظهار کرد: طبق اذعان دانشمندان حوزه علم ارتباطات، عرصه ارتباطات چند موج را پشت سر گذاشته که در حال حاضر در موج سوم قرار داریم که موج اول شامل رسانه های چاپی، موج دوم صوت و تصویر و موج سوم هم رسانه های دیجیتال را شامل می شود که این رسانه ها خصوصیات خاص خودش را دارد و فضای تعاملی چند سویه است و کشورها و شهرها در فضای مجازی شکل گرفته است.

وی افزود: فضای مجازی شامل تلگرام، واتساپ و اینستاگرام و.

مخاطبان میلیاردی دارند و با مهندسی افکار عمومی، آنچه را که مخاطبان دوست دارند به نمایش می گذارند و تاثیرگذاری خاص خود را دارند.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین ادامه داد: لفظ مجازی به اشتباه در کشور تعبیر شده که بیان فضای غیرملموس درست است.

امیری اضافه کرد: در اوایل شکل گیری فضای مجازی و اینترنت دانشگاه ها به دلیل اینکه علم زیادی برای استفاده از اینترنت نداشتند و اذعان می شد علم برون زا بوده و با فرهنگ بومی کشور هماهنگ نبود، نوعی تهدید محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین به قطب بازی های موبایلی در کشور تبدیل می شود

قزوین به قطب بازی های موبایلی در کشور تبدیل می شود