مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 18:172022-07-26پزشكي

سرعت انتقال سویه جدید امیکرون بی سابقه است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: سرعت انتقال BA4 و BA5 تاکنون بی سابقه بوده است و مبتلایان می توانند 18 تا 19 نفر را درگیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز موج جدید کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عموما این موج از کشورهای با تکنولوژی بالا و امکانات زیاد اما بدون نظم و انضباط آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش بارز واکسیناسیون و استفاده از ماسک در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: مساله این است که آیا مسئولان به این باور رسیده اند که ماسک و واکسیناسیون نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری دارد؟ متولیان بهداشت کشور از ماسک استفاده نمی کنند علوی گفت: به نظر می رسد اکثر متولیان امر، ماسک را قبول ندارد و در جلسات، بدون ماسک حضور پیدا می کنند.

در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده در اتاق یکی از مسئولان تراز اول وزارت بهداشت 10 نفر حضور داشتند که حتی یک نفر از این افراد ماسک استفاده نکرده بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ویژگی زیرواریانت های جدید کرونا گفت: سرعت انتقال BA4 و BA5 تاکنون بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت انتقال سویه جدید امیکرون بی سابقه است

سرعت انتقال سویه جدید امیکرون بی سابقه است