مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 18:522022-07-26سياسي

انتقاد به اظهارات یک نماینده/ نقره داغ کردن دولت و وزرا جزو وظایف نمایندگان نیست


معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رییس جمهور در واکنش به به نطق میان دستور نماینده تربت جام گفت: در هیچ کدام از اصول قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس، - قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نطق میان دستور یکی از نمایندگان درخصوص نقره داغ کردن دولت، اظهارداشت: در هیچ کدام از اصول 177 گانه قانون اساسی و حدود 241 مفاد آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، موضوعی تحت عنوان نقره داغ کردن دولت و وزراء جزو وظایف نمایندگان عنوان نشده است.

 جعفری گفت: به رغم میل باطنی که همیشه تلاش کردیم در تعامل کاملا مثبت با نمایندگان باشیم و در گفت و گوهای دوستانه حتی راه حل های آنان را دریافت کرده و به مسئولان اجرایی برسانیم اما سخنان امروز نماینده تربت جام شایسته بیان از تریبون مجلس نبود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که نطق های جنجالی از تریبون مجلس و سرو صدا کردن اصلا مصداق انقلابی بودن و یا مردمی بودن نیست لذا نمایندگان محترم باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

جعفری با اشاره به محتوای نطق میان دستور نماینده مردم تربت جام تاکید کرد: نماینده مردم تربت جام خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد که همکاران به دولت تاختن و وزراء را نقره داغ کردن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به اظهارات یک نماینده/ نقره داغ کردن دولت و وزرا جزو وظایف نمایندگان نیست

انتقاد به اظهارات یک نماینده/ نقره داغ کردن دولت و وزرا جزو وظایف نمایندگان نیست