مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:372022-07-27فرهنگي

دانشجویان این خبر را بخوانند


بهرنگ رجبی مترجم، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مرتضی برزگرزادگان مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، ماهور ماجدی عضو گروه کارگردانی برخی از اعضای گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند .

- تمامی دانشجویان رشته های تحصیلی می توانند به صورت روزانه از تسهیلات تخفیف 40 درصدی خرید بلیت نمایش تب در تالار قشقایی برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، بلیت نمایش تب به کارگردانی رویا کاکاخانی که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته ، برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با تسهیلات تخفیف 40 درصدی ارائه خواهد شد.

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و موافقت رییس تئاتر شهر، دانشجویان رشته های تحصیلی می توانند از ساعت 16 با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه و ارائه کارت دانشجویی از این تسهیلات که به صورت محدود ارائه می شود، استفاده کنند.

نمایش تب به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح که از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20:30 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان این خبر را بخوانند

دانشجویان این خبر را بخوانند