مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-27حوادث

توضیحات پلیس هرمزگان در پاسخ به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی+فیلم


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در پاسخ به کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی بر گلایه راننده خودروی تریلی توضیحاتی ارائه کرد.

-   معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان ضمن تکذیب اظهارات راننده مبنی بر عدم پرداخت هزینه تامین سوخت به یگان های انتظامی تابعه استان و ذکر این مورد که راننده کامیون جهت عبور از حاشیه کناری محور استفاده نموده، تصریح کرد: صرف نظر از قصور یا عدم قصور پلیس در این اتفاق نادر می بایست راننده از طریق مبادی ذیصلاح و مرجع صالح طی فرآیندی پیگیری می کرد و شایسته بود با رعایت انصاف و صعه صدر بیشتری اقدام می نمود و با انتشار این کلیپ در فضای مجازی زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه خدوم انتظامی را زیر سوال نمی برد.

عرب گفت: با عنایت به موارد یاد شده چنانچه سهمی برای نیروی انتظامی در خصوص این حادثه و ایراد خسارت به خودروی مربوطه از سوی مبادی ذیصلاح مشخص گردد، نیروی انتظامی نسبت به پرداخت خسارت به این راننده اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همواره دغدغه امنیت ترافیکی قشر زحمتکش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی زمینی  را دارد و در راستای خدمتگزاری در شرایط سخت جوی به صورت شبانه روزی در کنار این عزیزان بوده و خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات پلیس هرمزگان در پاسخ به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی+فیلم

توضیحات پلیس هرمزگان در پاسخ به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی+فیلم