مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:122022-07-27اجتماعي

بسیج دستگاه های مدیریت بحران اصفهان برای مقابله با سیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش شبانه روزی تمامی دستگاه های حوزه مدیریت بحران به منظور مقابله با تبعات احتمالی ناشی از بارش ها در روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست اضطراری مدیریت بحران استان با اشاره به آماده باش دستگاه های دولتی در حوزه مدیریت بحران و لغو مرخصی های مدیران و کارکنان این حوزه به منظور مقابله به تبعات احتمالی سیلاب به ویژه در شهرستان های سمیرم، شهرضا، دهاقان و جرقویه اظهار داشت: با توجه به باران های پایان هفته جاری اطلاع رسانی های گسترده ای از طریق رسانه های جمعی در خصوص میزان بارش ها و وقوع سیل در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاع رسانی های انجام گرفته، از روز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده در استان بارش باران رگباری خواهیم داشت که ممکن است منجر به ایجاد سیل در برخی از مناطق شود، افزود: شدت بارش ها در مناطق جنوبی و مرکزی استان خواهد بود و اداره هواشناسی نیز برای این روزها وضعیت زرد و نارنجی را اعلام کرده است.

شیشه فروش با بیان اینکه هشدارهای لازم به ساکنان مناطق جنوبی استان به ویژه شهرستان های سمیرم، شهرضا، دهاقان و جرقویه داده شده تا بتوان از بروز حادثه جلوگیری کرد، گفت: سیل های بهاری و تابستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دستگاه های مدیریت بحران اصفهان برای مقابله با سیل

بسیج دستگاه های مدیریت بحران اصفهان برای مقابله با سیل