مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:172022-07-27بين الملل

هراس آمریکا از تسلیم اروپا در مقابل روسیه


یک شبکه آمریکایی به نقل از مقام های آمریکایی گزارش کرد که واشنگتن نگران است که معضل کمبود گاز منجر شود که کشورهای اتحادیه اروپا در مقابل روسیه عقب نشینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه سی ان ان به نقل از مقام های آمریکایی گزارش کرد که دولت جو بایدن رییس جمهور  آمریکا نگران است که کمبود گاز ناشی از کاهش عرضه نفت و گاز و انرژی روسیه به غرب ممکن است اتحاد اتحادیه اروپا علیه مسکو را تضعیف کند.

بنا بر گفته یک منبع، عاموس هوچستین هماهنگ کننده رییس جمهور آمریکا در امور انرژی جهانی عازم پاریس و بلژیک شده تا درباره طرح های احتیاطی آمریکا-اروپا در شرایط کمبود گاز در زمستان گفت وگو کنند.

شبکه سی ان ان با اشاره به گفته یکی از مقام های آمریکایی گزارش کرد: تأثیر (کمبود گاز) بر اروپا می تواند به ایالات متحده نیز بازگردد و منجر به افزایش بی شمار قیمت گاز طبیعی و برق شود.

این مسئله همچنین آزمایش بزرگی از انعطاف پذیری و اتحاد اروپا علیه روسیه است .

بر اساس این گزارش، هفته جاری، واشنگتن همچنین قصد دارد با کشورهای اروپایی درباره راههای افزایش تولید انرژی هسته ای گفت وگو کند.

به ویژه، ایالات متحده امیدوار است که دولت آلمان را ترغیب کند تا طرح های خود برای حذف تدریجی استفاده از انرژی هسته ای را به تعویق اندازد و فعالیت سه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس آمریکا از تسلیم اروپا در مقابل روسیه

هراس آمریکا از تسلیم اروپا در مقابل روسیه