مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-27سياسي

اهتزار 100 ابرپرچم در تهران/فضای شهر تهران را محرمی خواهیم کرد


رییس سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه امسال فضای شهر تهران را محرمی خواهیم کرد، از اجرای برنامه های جدید و نمادین در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، رضا صیادی رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست خبری این سازمان به منظور تشریح فعالیت های این سازمان در آستانه ماه محرم، که  پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: در آستانه محرم حسینی پس از چند سال که شرایط کشور به دلیل کرونا بحرانی تر بود، فضا بهتر شده و البته امسال هم باید پروتکل های بهداشتی را جدی گرفت.

وی با تشریح نحوه تعیین شعار سال محرم که با حضور هنرمندان، و بیان اینکه نجات اهل عالم با حسین است شعار محوری ما در موضوع محرم است و در تمامی حوزه ها رعایت می شود.

صیادی ابراز داشت: در محرم یک دغدغه جدی داریم و آن هم جلب مشارکت مردمی است و می دانیم که در یک موضوع فرهنگی مردم جدی پای کار بیایند اما در موضوع محرم مردم جلوتر از مسئولان و نهادهای حاکمیتی اند.

وی افزود: برای ما اهمیت داشت که کار مردمی را حاکمیتی نکنیم و همه سیاست های اصلی سازمان اینگونه پیش رفت.

رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سیاهپوشان شهر، اصلی ترین برنامه این سازمان در محیط های فرامحلی مثل بزرگراه هاست و تمرکز ما به سمت این معابر رفته است، گفت: حدود 13 هزار پرچم های  1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزار 100 ابرپرچم در تهران/فضای شهر تهران را محرمی خواهیم کرد

اهتزار 100 ابرپرچم در تهران/فضای شهر تهران را محرمی خواهیم کرد