مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:022022-07-27سياسي

اجرای حکم قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای «پیچ بن» با دادخواهی اشخاص حقیقی


حکم قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای پیچ بن در بخش الموت شرقی با دادخواهی اشخاص حقیقی اجرا شد.

- رضا محمدی دستجردکی رییس حوزه قضایی بخش الموت شرقی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به اجرای حکم قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای پیچ بن با دادخواهی اشخاص حقیقی، گفت: در سال های گذشته با طرح دعوی توسط تعدادی از اهالی روستای ورک از توابع بخش الموت شرقی شهرستان قزوین در مراجع قضایی و بعد از رسیدگی در دادگاه بخش الموت شرقی، رای بدوی مبنی بر خلع ید مشاعی سیزده واحد مسکونی در روستای پیچ بن صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراض خواندگان، رای صادر شده جهت بررسی مجدد به شعبات تجدید نظر استان قزوین ارجاع و در نهایت رای بدوی عیناّ در سال 1399 مورد تایید قرار گرفت.

محمدی دستجردکی اضافه کرد: با توجه به درخواست های مردمی، دستگاه قضایی استان با برگزاری جلسات با حضور رییس کل دادگستری استان، رییس شورای حل اختلاف استان، امام جمعه بخش الموت شرقی و مسئولان استانی در این بخش، تلاش خود را جهت صلح و سازش بین طرفین انجام داد.

رییس حوزه قضایی بخش الموت شرقی ادامه داد: پیرو جلسات برگزار شده، طرفین دعوی از روستای ورک و پیچ بین حاضر به صلح و توافق نبوده و با توجه به اصرار محکوم لهم بر اجرای حکم، حکم قطعی در تاریخ سوم مرداد سال جاری پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای «پیچ بن» با دادخواهی اشخاص حقیقی

اجرای حکم قطعی خلع ید مشاعی 8 واحد ملکی روستای «پیچ بن» با دادخواهی اشخاص حقیقی