مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-27دانش

خانواده ها از مسیر صبر، زندگی خود را با منطق و عقلانیت طی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: حضور خانواده دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی عرض سلام و ادب دارم خوشحالم که خداوند توفیق داد در ایام عید مباهله در خدمت شما .

- دبیر شو رای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وجود اهل بیت و پیامبر گرامی اسلام با صبر و بردباری همراه بوده است، گفت: خانواده های مسلمان از مسیر صبر و بردباری مسیر زندگی خود را با منطق و عقلانیت طی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: حضور خانواده دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی عرض سلام و ادب دارم خوشحالم که خداوند توفیق داد در ایام عید مباهله در خدمت شما باشم خدا را شاکر هستم که دیداری فراهم شد تا از کسانی که بار دبیرخانه شورا بر دوش آن ها بوده، تقدیر کنیم.

البته بازنشستگان همچنان عضو دبیرخانه هستند و بعنوان یک سرمایه ارزشمند باید از نظرات و دیدگاه های نافذ آن ها بهره مند باشیم.

در فرهنگ اسلام حق و حقوق با زمان افزایش پیدا می کند، یعنی هر چقدر دوره خدمت طولانی تر می شود حق بیشتری بر گردن انسان ایجاد می شود، شاید پدر و مادر هم غیر از اینکه شان والدین را دارند و زحمت دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها از مسیر صبر، زندگی خود را با منطق و عقلانیت طی می کنند

خانواده ها از مسیر صبر، زندگی خود را با منطق و عقلانیت طی می کنند