مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 12:572022-07-27اجتماعي

رگبار باران در راه مازندران/ احتمال وقوع سیلاب های محلی در ارتفاعات


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گفت: صاعقه، جاری شدن روان آب و احتمال وقوع سیلاب های محلی در مسیل ها و رودخانه های فصلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در ارتباط با وضعیت جوی مازندران ، با اشاره به هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی و عبور متناوب امواج در تراز میانی جو از عصر پنج شنبه 6مرداد شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت تا پایان روز دوشنبه 10 مرداد ادامه خواهد داشت، افزود: فعالیت این سامانه روزهای جمعه و یک شنبه به ویژه در ارتفاعات استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: صاعقه، جاری شدن روان آب و احتمال وقوع سیلاب های محلی در مسیل ها و رودخانه های فصلی، ریزش سنگ، رانش زمین و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و کاهش دید از مخاطرات این سامانه بارشی است.

رضوی یادآور شد: پرهیز از اتراق و همچنین چرای دام در کنار رودخانه ها و مسیل ها و ارتفاعات استان، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران تا روز شنبه به صورت مواج پیش بینی می شود و برای شنا مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در راه مازندران/ احتمال وقوع سیلاب های محلی در ارتفاعات

رگبار باران در راه مازندران/ احتمال وقوع سیلاب های محلی در ارتفاعات