مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 14:122022-07-27اجتماعي

مسیل های مهریز لایروبی شدند/فرماندار: در آماده باش 100 درصد هستیم


فرماندار مهریز از آغاز لایروبی روخانه ها مسیل های این باغشهر تاریخی خبر داد و گفت: هیچ گونه قصوری از مدیران در خصوص خسارات های ناشی از سیل احتمالی پذیرفته نیست و کاملا بازخواست می شوند.

- محمد دهقان بنادکی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها برای مقابله با سیلاب در روزهای آخر هفته، اظهار کرد: در راستای هشدار اداره کل هواشناسی استان یزد مبنی بر پدیده بارشی سیل آسا در شهرستان مهریز، اقدامات لازم برای لایروبی مسیر رودخانه ها و مسیل های شهرستان از چند روز گذشته اقدام شده است.

وی افزود: تا پایان پدیده بارشی پیش رو، مرخصی و ماموریت تمامی مدیران لغو و کلیه دستگاه های امدادی و اجرایی مهریز در آماده باش 100 درصد قرار دارند.

فرماندار یزد در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ و جان شهروندان، گفت: هیچ گونه قصوری از مدیران در خصوص خسارات های ناشی از سیل احتمالی پذیرفته نیست و کاملا بازخواست می شوند.

دهقان تاکید کرد: کلیه مدیران اهم از بخشداری مرکزی، دهیاران شهرستان مهریز نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تمهیدات لازم و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام لازم به عمل آورند.

وی با بیان این که همه نهاد های حمایتی و کمک رسان مهریز از منازل محرومین و افراد تحت پوشش این شهرستان بازدید و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیل های مهریز لایروبی شدند/فرماندار: در آماده باش 100 درصد هستیم

مسیل های مهریز لایروبی شدند/فرماندار: در آماده باش 100 درصد هستیم