مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-27اقتصادي

گمرک: مسئولیت برنج های آب گرفته زاهدان با شرکت انبارهای عمومی است


گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برنج های وارداتی به زاهدان که دچار آب گرفتگی شد، در محوطه ای دپو شده که حفظ و نگهداری آن در حوزه مسئولیت شرکت انبارهای عمومی بوده و برنج ها هنوز به گمرک اظهار نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، علی وکیلی، مدیرکل دفتر واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برنج های وارداتی به زاهدان که دچار آب گرفتگی شد، در محوطه ای دپو شده که حفظ و نگهداری آن در حوزه مسئولیت شرکت انبارهای عمومی به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا بوده و برنج ها هنوز به گمرک اظهار نشده است.

وی گفت: پس از اظهار کالا به گمرک، عملیات گمرکی که شامل اخذ مجوزهای لازم و پرداخت حقوق ورودی است انجام و به مرحله ترخیص می رسد.

وکیلی افزود:  باوجود اینکه گمرک تا زمانی که کالا اظهار نشده باشد به لحاظ قانونی قادر به انجام هیچ عملیات گمرکی نیست، با این حال حساسیت های لازم در این خصوص به سازمان های مرتبط و مقامات استانی اعلام شد.

مدیرکل دفتر واردات گمرک اظهار داشت: به منظور سرعت بخشیدن به ترخیص برنج از گمرک زاهدان و با توجه به پیش بینی های هواشناسی و محدودیت انبارها از چندین روز قبل، اقدامات و مکاتبه لازم در دستور کار گمرک زاهدان و گمرک ایران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک: مسئولیت برنج های آب گرفته زاهدان با شرکت انبارهای عمومی است

گمرک: مسئولیت برنج های آب گرفته زاهدان با شرکت انبارهای عمومی است