مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:122022-07-27سياسي

صنوف آلاینده بیرجند همچنان در کش و قوس انتقال


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ موضوع صنوف آلاینده و انتقال آن از شهر بیرجند جزو موضوعاتی است که از سال های گذشته در استان مطرح بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

خبرگزاری فارس نیز در این رابطه گزارشات زیادی را دنبال کرده است و همچنان برای به نتیجه رسیدن این موضوع که جزو درخواست های مهم مردم مرکز استان است پیگیر می باشد.

شهرک صنوف آلاینده بیرجند از ابتدا تا به امروز مشکلات زیادی داشته که مهم ترین آن نبود زیرساخت های کافی برای انتقال صنوف آلاینده به این مکان است.

خوشبختانه برخی از این زیرساخت ها با همت مسؤولان مربوطه در این شهرک ایجاد شده اما باز هم مشکلاتی پیش رو است که باید رفع شود تا صنوف بتوانند در این مکان مستقرشوند.

در آخرین جلسه ای که برای پروژه شهرک صنوف آلاینده بیرجند برگزار گردید، مانع جدیدی به عنوان قرار گرفتن این شهرک در مجاورت سیلاب مطرح شده است.

هیچ امیدی برای استقرار در شهرک صنوف آلاینده نداریم مصطفی رحیمی یکی از صاحبان صنوف آلاینده در بیرجند در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: یکی از گلایه های اصلی صاحبان صنوف که در این مکان برای استقرار هزینه کرده اند این است که اگر در آن دوران این هزینه را در هر کجا سرمایه گذاری می کردند عایدی آن بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف آلاینده بیرجند همچنان در کش و قوس انتقال

صنوف آلاینده بیرجند همچنان در کش و قوس انتقال