مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-27سياسي

خدمت به مردم راه ایستادن مقابل دشمن است


دشمنان انقلاب با تمام ابزار و توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام بدبین کنند، ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمک رسانی به مردم در جهات مختلف مانند آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان مازندران در سال 1401، با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حسین کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران و مادر معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر در اردوگاه امام خامنه ای(ره) ساری برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این آیین اظهار کرد: برگزاری دوره های تشکیلاتی، تربیتی و مهارتی سازمان بسیج دانش آموزی جای تقدیر دارد زیرا با برگزاری این برنامه های خلاقانه شاهد بهره وری و تاثیرگذاری  بیشتر در حوزه بسیار مهم دانش آموزی خواهیم بود.

  وی با اشاره به نقش مهم یاوران ولایت افزود: در این راستا باید با هر فعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: فعالیت هایی که در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقابل دشمن انجام می گیرد جهاد بوده و طبق فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم راه ایستادن مقابل دشمن است

خدمت به مردم راه ایستادن مقابل دشمن است