مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-27سياسي

سخنگوی دولت: محور عملکرد دولت سیزدهم در دوران کرونا، جان و نان مردم بود


علی بهادری جهرمی با اشاره به عملکرد موفق دولت در مدیریت کرونا گفت: شعار و محور عملکرد دولت سیزدهم، جان و نان مردم بود و به طور جدی با این شعار در میدان وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: در چندین سال گذشته این گونه بود که برخی پشت یک میز نشسته و برجام را به عنوان کلید راه حل مشکلات در دست گرفته و مردم را به آن امیدوار کرده بودند.

در حوزه بین الملل و سیاست داخلی هم به همین صورت عمل کردند.

  سخنگوی دولت افزود: 4 سال است که اوضاع اقتصادی کشور با مشکل مواجه است و این مربوط به 4 ماه اخیر نیست، در طول 10 سال اخیر میانگین رشد اقتصادی صفر بوده است و این میزان دارایی را کاهش می دهد.

علاوه بر این که رشد اقتصادی نداشته ایم تورم افزایش یافته، جمعیت افزایش یافته و همچنین فاصله طبقاتی افزایش یافته است و ثروت و سرمایه اقتصادی به طور عادلانه تقسیم نشده است.

  جهرمی در ادامه سخنانش گفت: کمترین میزان مشارکت در انتخابات نشان دهنده این بود که مردم از عملکرد دولت وقت راضی نبوده اند.

  سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد موفق دولت در مدیریت کرونا گفت: شعار و محور عملکرد دولت سیزدهم، جان و نان مردم بود و به طور جدی با این شعار در میدان وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: محور عملکرد دولت سیزدهم در دوران کرونا، جان و نان مردم بود

سخنگوی دولت: محور عملکرد دولت سیزدهم در دوران کرونا، جان و نان مردم بود