مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-27اقتصادي

300 میلیارد تومان تسهیلات به بسیج سازندگی در خراسان جنوبی اختصاص یافت


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: 300 میلیارد تومان تسهیلات در قالب تسهیلات قرض الحسنه تبصره 16 قانون بودجه در این استان به مجموعه بسیج سازندگی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری روز چهارشنبه در همایش توانمندسازی تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی و مسوولان بسیج سازندگی خراسان جنوبی که در مجموعه یادگاران امام خمینی (ره) روستای بهلگرد بیرجند برگزار شد، افزود: برنامه ریزی برای اجرای این طرح و هدایت هدفمند تسهیلات را در قالب این نشست 2 روزه دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: برای هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط در راستای برنامه های اشتغال در این دوره برنامه ریزی شده و حضور کارشناسان دستگاه های مختلف اجرایی را خواهیم داشت و درخصوص برنامه هایی که به صورت مشترک دنبال می کنیم، هماهنگی انجام خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: تبیین زنجیره های ارزش رسته های اشتغال در قالب رسته های شغلی مزیت دار استان با حضور اساتیدی که در این 2 روز حضور دارند، برنامه ریزی شده است.

وی گفت: نگاه ما در حوزه اشتغال این است که کار به صورت فرآیند زنجیره ای دنبال شود و در هر حوزه ای که مشکل دارند، آن را مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان تسهیلات به بسیج سازندگی در خراسان جنوبی اختصاص یافت

300 میلیارد تومان تسهیلات به بسیج سازندگی در خراسان جنوبی اختصاص یافت