مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-27اجتماعي

تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان


مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست تخصصی و مشورتی پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان که با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران آموزش شهروندی و جمعی از نوجوانان شهر تهران به میزبانی منطقه 2 برگزار شد.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز دراین نشست گفت: متاسفانه امروز  مواد مخدر صنعتی به دلیل قیمت پایین به راحتی دردسترس نوجوانان قراردارد و این تهدیدی بزرگ برای این نسل است و با توجه به برنامه های مدیریت شهری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیشنهاد می شود قرارگاه اجتماعی دراین زمینه و با حضور خود نوجوانان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نسل دهه 80 به دلیل آگاهی و دانشی که دراختیار دارند می توانند در برابر تهدیدهایی که زندگی و آینده آنها را هدف گرفته است ایستادگی کنند،افزود: با تشکیل قرارگاه اجتماعی این فرصت فراهم می شود دغدغه های نوجوانان توسط خود آنها بررسی و راهکاراهای موثر دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان

تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان