مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-27سياسي

استقلال فردیس با 9 سال تاخیر تکمیل می شود/اداراتی که هنوز مستقر نشدند اقدام کنند


خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان فردیس که با حضور استاندار البرز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به شهرستان شدن فردیس در سال 92، بیان کرد: با گذشت 9 سال از شهرستان شدن فردیس انتزاع بر روی کاغذ صورت گرفته، اما امکانات، خدمات و استقرار دستگاه های دولتی به صورت کامل، در شان مردم و متناسب با جمعیت شهرستان انجام نشده است.

  وی افزود: با حضور در مسند فرمانداری شهرستان فردیس مشکلات مختلف شهرستان را احصاء کردیم و طی جلساتی که امروز با حضور استاندار محترم البرز و دستگاه های مربوطه برگزار شد موضوعات حریم فردیس با کرج و مشکین دشت و استقرار دستگاه های دولتی در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار فردیس با بیان اینکه 8 دستگاه هنوز در شهرستان مستقر نشده اند، گفت: امروز به دستور استاندار البرز تصوب شد، کلیه دستگاه ها موظفند ظرف 6 ماه موضوع استقرارشان در فردیس را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه شهرداری قانونا نباید به ادارات دولتی کمک کند، اما در جهت کمک به بهبود خدمت رسانی به شهروندان، تامین اجاره 8 دستگاه را موقتا برعهده گرفته است که طبق مصوبه جلسه امروز این دستگاه ها موظفند ظرف 6 ماه نسبت به تامین مکان اداره بدون کمک شهرداری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال فردیس با 9 سال تاخیر تکمیل می شود/اداراتی که هنوز مستقر نشدند اقدام کنند

استقلال فردیس با 9 سال تاخیر تکمیل می شود/اداراتی که هنوز مستقر نشدند اقدام کنند