مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-27سياسي

رییس بسیج اساتید: دانشگاه تراز جمهوری اسلامی باید خط مقدم جهاد تبیین باشد


دانشگاه، به عنوان موتور محرکه و پیشران توسعه همه جانبه کشور و همچنین محل تربیت مدیران نظام و کشور، باید خط مقدم جهاد تبیین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس بسیج اساتید کشور در آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج اساتید استان فارس، به مقام شهدای جنگ تحمیلی بالاخص 13 هزار شهید گلگون کفن این استان ادای احترام کرده و مصیبت جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان سیل در شهرستان های استهبان، داراب، فسا و نی ریز را تسلیت گفت و با خانواده آنان اظهار همدردی کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: استان فارس در همه دوران های عمر با عزت ایران عزیزمان زادگاه فرهیختگان، دلیرمردان و شیرزنانی بوده که مفاخر ایران اسلامی بوده و هستند.

از حافظ و سعدی و ملاصدرا گرفته تا میرزای شیرازی.

در دوران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هم از شکست حصر آبادان تا شکست حصر حلب ردپای مبارک رزمندگان فارس همه جا در جغرافیای مقاومت مشهود است.

روزی منطقه ی عملیاتی کربلای 5 شاهد رشادت های شهید خلیل مطهرنیا و شهید مرتضی جاویدی از لشکر ظفرمند 33  المهدی استان فارس بود و روزی دیگر شهید حاج عبدالله اسکندری از همین استان دلیرپرور در دفاع از حرم اهل بیت در حلب سوریه به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج اساتید: دانشگاه تراز جمهوری اسلامی باید خط مقدم جهاد تبیین باشد

رییس بسیج اساتید: دانشگاه تراز جمهوری اسلامی باید خط مقدم جهاد تبیین باشد