مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:072022-07-27سياسي

تصمیمی در خصوص کالابرگ الکترونیکی اتخاذ نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در مراسم اختتامیه نخستین مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی در جمع خبرنگاران درخصوص تفکیک حساب های شخصی و تجاری، - وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره سرانجام کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت هنوز تصمیم نهایی درباره کالابرگ الکترونیکی اتخاذ نکرده است و پس از آماده شدن مقدمات، رییس جمهور در یکی از جلسات رسمی تصمیم نهایی را ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در مراسم اختتامیه نخستین مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی در جمع خبرنگاران درخصوص تفکیک حساب های شخصی و تجاری، اظهارداشت: با توجه به اینکه حرکت به سمت نظام بخشی پرداخت ها و نظام مالی کشور در دستور کار قانونگذار بوده و حتی ابلاغیه تفکیک حساب های شخصی و تجاری پیش از این از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده بود، جلساتی با رییس کل بانک مرکزی برگزار شد.

وی افزود: اراده مشترک وزارت اقتصاد و بانک مرکزی این است که امسال ماجرای تفکیک حساب های شخصی و تجاری که برای مردم مساله ایجاد کرده را به سرانجام برسانیم.

وزیر اقتصاد درباره اجرایی شدن سامانه مودیان مالیاتی گفت: قانون سامانه مودیان مالیاتی و پایانه های فروشگاهی مهلتی را معین کرده بود که خرداد 1400 به پایان می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی در خصوص کالابرگ الکترونیکی اتخاذ نشده است

تصمیمی در خصوص کالابرگ الکترونیکی اتخاذ نشده است