مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-27سياسي

پیشنهاد برگزاری دوره های سیاست گذاری در وزارتخانه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اختتامیه مدرسه تابستانه سیاستگذاری اقتصاد گفت: اکنون در گام دوم انقلاب، - سخنگوی دولت گفت: در دولت به سایر همکاران در سایر وزارتخانه ها پیشنهاد می دهم از ایده وزارت اقتصاد برای پیوند عرصه پژوهش و اجرا و همچنین تربیت مدیران گام دوم انقلاب الگو بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اختتامیه مدرسه تابستانه سیاستگذاری اقتصاد گفت: اکنون در گام دوم انقلاب، تحقق دولت اسلامی اصلی ترین گام برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

بدین منظور اولاً باید ساختار مطلوب دولت اسلامی شکل بگیرد و ثانیاً کارگزاران دولت که مبتنی بر آن اهداف می توانند راهبری کنند شکل بگیرد.

وی افزود: این دوره ها قدم مهمی برای بحث دوم است، زیرا تا این کارگزاران نباشند ساختار های مطلوب هم شکل می گیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: مسئله اول اشراف بر مسائل است باید در امور اقتصادی ایران شناخت کامل و فرایند تحول و تطور اقتصاد را بدانیم و اگر ندانیم دچار جهل مرکب می شویم، زیرا فکر می کنیم می دانیم، ولی نمی دانیم.

وی افزود: بحث دیگر اشراف به مسائل خود اقتصاد ایران است مسائل و مشکلات اقتصاد ایران بومی خود کشور هستند و باید راهکار متناسب با آن ها شناسایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری دوره های سیاست گذاری در وزارتخانه ها

پیشنهاد برگزاری دوره های سیاست گذاری در وزارتخانه ها