مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:372022-07-27اقتصادي

خاندوزی: توسعه مناطق آزاد فقط با رعایت برخی پیش شرط ها به نفع کشور است


زمانی که مدیرکل اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس بودم، هرزمان موضوع توسعه مناطق آزاد مطرح می شد، اعلام می کردیم که این اقدام منفعتی ندارد اما بعدا به این فکر کردیم که منطقه آزاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به نفع کشور تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی در مراسم اختتامیه دوره مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شیرین ترین خاطرات من بعد از 25 سال، اولین نشست سیاست گذاری پولی که از طرف بانک مرکزی برگزار و ساعات طولانی به جزییات سیاست گذاری پولی پرداخته شد، است.

وی افزود: بعد از آن به این نتیجه رسیدم که آنچه که می خواهیم انجام دهیم و یا مطالعه و تحقیق کنیم اگر به معطوف به حل مساله برای کشور باشد ارزشمند خواهد بود و کاری حائز اهمیت است که به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم خیر برساند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: نباید نام این مراسم را اختتامیه می گذاشتیم زیرا کمتر از نیمی از راه طی شده و تا چند روز آینده دوره دوهفته ای کارورزی شروع خواهد شد و من از مسئولان برگزاری این دوره می خواهم که این دوهفته به سه هفته افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: توسعه مناطق آزاد فقط با رعایت برخی پیش شرط ها به نفع کشور است

خاندوزی: توسعه مناطق آزاد فقط با رعایت برخی پیش شرط ها به نفع کشور است