مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:472022-07-27اقتصادي

افزایش نرخ اختلالات روانی در کشور نسبت به گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی در برنامه روزنه رادیو گفتگو درمورد تشدید اختلالات روانی ناشی از کرونا اظهارکرد: - رییس سازمان نظام روانشناسی از افزایش نرخ اختلالات روانی نسبت به گذشته خبرداد و گفت: تعداد مراجعه افراد به روانشناسان و روانپزشکان بیشتر از قبل شده و البته این مسئله به خاطر بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی در برنامه روزنه رادیو گفتگو درمورد تشدید اختلالات روانی ناشی از کرونا اظهارکرد: ویروس کرونا به دلایل مشکلات و بیماری هایی که ایجاد می کند مانند قرنطینه در منزل و تعطیلی کسب و کار به یک بحران تبدیل شده فشار روانی بالایی را به مردم کشورمان تحمیل کرده است.

وی افزود: مهم ترین واکنش افراد در برابر هر نوع فشار روانی و استرسی که تجربه کنند تعارض و نگرانی و استرس و اضطراب است که منجر به زمینه اختلالات روانی از جمله وسواس، افسردگی و مشکلات دیگر روانی می شود.

رییس سازمان نظام روانشناسی از افزایش نرخ اختلالات روانی نسبت به گذشته خبرداد و گفت: تعداد مراجعه افراد به روانشناسان و روانپزشکان بیشتر از قبل شده و البته این مسئله به خاطر قرنطینه و بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ اختلالات روانی در کشور نسبت به گذشته

افزایش نرخ اختلالات روانی در کشور نسبت به گذشته