مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 17:522022-07-27سياسي

صدا و سیمای «جهانبین» رنگ و بوی محرم می گیرد


مدیرکل صداوسیما چهارمحال و بختیاری گفت: صداوسیمای جهانبین با تولید و پخش برنامه های متنوع فضای رسانه ای و مجازی استان را برای عزاداری بر مصیبت اهل بیت(ع) آماده می کند.

- یوسف افشارنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: معاونت سیما با تهیه و پخش ویژه برنامه های شهر عشق از ساعت 21 و عقیق دهه اول محرم را عزاداری و نوحه سرایی می کند.

مدیرکل صداوسیما چهارمحال و بختیاری افزود: همراهی و گپ و گفت با عکاسان، نقاشان و خطاطانی که در خصوص محرم هنرنمایی کرده اند، گنجینه اسرار عمان سامانی، پخش عزاداری روستاهای مختلف استان، دعوت از هیئت های مذهبی در برنامه، نماهنگ و کلیپ های محرمی از جمله بخش های برنامه شهرعشق است.

وی ادامه داد: پوشش و انعکاس مراسم شیرخوارگان حسینی، پخش عزاداری های عاشورا و تاسوعای حسینی، برنامه های روز نو، زیر یک سقف، بچه ها سلام و جوان هم با دعوت از کارشناسان، میهمانان، جوانان عاشورایی و پخش عزاداری های نقاط مختلف استان، از دیگر اقدامات این معاونت است.

برنامه های معاونت صدا در ماه محرم افشارنیا اظهار داشت: معاونت صدا نیز با برنامه های اینجا کربلاست ، با نوای کربلا ، عشق و عطش و ماه در محاق روزهای غم و فراق را نوحه سرایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیمای «جهانبین» رنگ و بوی محرم می گیرد

صدا و سیمای «جهانبین» رنگ و بوی محرم می گیرد