مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-27سياسي

بعضی ها که اشراف اطلاعاتی ندارند اظهارنظر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در مراسم اختتامیه دوره مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، - وزیر اقتصاد گفت: مشکلات کشور ناشی از عدم اتصال و ارتباط بین دانش و پژوهش و حوزه اجراست و گاهی اوقات افرادی در حوزه هایی اظهارنظر می کنند که اشراف اطلاعات کافی نسبت به جزییات مسائل ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در مراسم اختتامیه دوره مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شیرین ترین خاطرات من بعد از 25 سال، اولین نشست سیاست گذاری پولی که از طرف بانک مرکزی برگزار و ساعات طولانی به جزییات سیاست گذاری پولی پرداخته شد، است.

وی افزود: بعد از آن به این نتیجه رسیدم که آنچه که می خواهیم انجام دهیم و یا مطالعه و تحقیق کنیم اگر به معطوف به حل مساله برای کشور باشد ارزشمند خواهد بود و کاری حائز اهمیت است که به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم خیر برساند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: نباید نام این مراسم را اختتامیه می گذاشتیم، زیرا کمتر از نیمی از راه طی شده و تا چند روز آینده دوره دوهفته ای کارورزی شروع خواهد شد و من از مسئولان برگزاری این دوره می خواهم که این دوهفته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی ها که اشراف اطلاعاتی ندارند اظهارنظر می کنند

بعضی ها که اشراف اطلاعاتی ندارند اظهارنظر می کنند