مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-27حوادث

محموله میلیاردی قاچاق حین تخلیه در باربری توقیف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک محموله قاچاق حین بازرسی از یک باربری توسط مأموران این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ادامه طرح ها و برنامه های مقابله با ورود کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان حین بازرسی از یک باربری متوجه تخلیه تعداد زیادی کالا شده و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد محموله در حال تخلیه فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است، افزود: در این عملیات 10 هزار و 742 عدد ابزار آلات، هزار و 224 عدد قفل کتابی، 936 عدد چراغ قوه شارژی، 934 عدد اسپیکر، 922 عدد باطری و آداپتور لپ تاب و باطری قلمی شارژی و 56 عدد انواع لوازم برقی آشپزخانه کشف شد.

ریاحی ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 14 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شده و متصدی باربری نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی قاچاق حین تخلیه در باربری توقیف شد

محموله میلیاردی قاچاق حین تخلیه در باربری توقیف شد