مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:572022-07-27سياسي

معرفی و بیان رشادت های شهدا از مصادیق جهاد تبیین است


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معرفی شهدا، بیان رشادت ها، نحوه تربیت شهیدان و ارتقای سطح فکری و فرهنگی ایثار و شهادت مصادیق جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سید محمدصادق هاشمی در اختتامیه دوره آموزشی نوید شاهد که به میزبانی مشهد برگزار شد، ضمن ادای احترام به 17 هزار شهید خراسان رضوی گفت: خبرنگاران و همه کسانی که در رسانه فعالیت می کنند افسران جنگ نرم هستند.

جنگ امروز در فضای واقعی و نظامی نیست در فضای مجازی و به صورت نرم است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ابزار دشمن شبکه های اجتماعی است که به صورت تخصصی به تولید محتوا می پردازند و یک هدف بزرگ دارند.

وارونه جلوه دادن واقعیت های جامعه ایران، ناامید کردن مردم، کوچک نشان دادن فعالیت های تشکل های مردمی و مسئولان از اهداف اصلی دشمنان است.

وی تأکید کرد: شما عزیزان وظیفه دارید تمامی فعالیت ها در حوزه ایثار و شهادت را بازگو کنید، معرفی شهید بسیار بااهمیت است زیرا معرفی سبک زندگی، یک الگوسازی برای جامعه است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید به پرداختن به زندگی شهدا به ویژه مصاحبه با مادران شهدا گفت: معرفی شهید، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و بیان رشادت های شهدا از مصادیق جهاد تبیین است

معرفی و بیان رشادت های شهدا از مصادیق جهاد تبیین است