مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 20:122022-07-27اقتصادي

عجیب ترین گرانفروشی در یاسوج/وقتی کنجد در نانوایی های شهر ما قیمت طلا و نقره دارد؟!


اگر هر 2 گرم کنجد 1500 تومان در نانوایی های یاسوج قیمت داشته باشد قیمت هر کیلو گرم آن به یک میلیون تومان هم می رسد، در حالی که قیمت یک کیلوگرم کنجد خوب و باکیفیت در بازار همین شهر یاسوج بیش از 85 هزار تومان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آنچه از بازار استان کهگیلویه و بویراحمد در یک نگاه گذرا می توان دید و احساس کرد نوعی رهاشدگی و یله شدن بازار است هر چند گرانی ها ریشه در جای دیگری داشته و مشکلات کلان اقتصادی به صورت کلی بر افزایش افسار گسیخته قیمت ها اثر گذاشته اما بعضی مواقع اجحاف و گرانفروشی در بازار و رنگارنگ بودن قیمتها از این دکان به آن دکان و از این مغازه به آن مغازه بیش از گرانی ها به مردم فشار وارد می کند.

متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج نانوایی ها گویی متولی نظارت و بازرسی ندارند همچنان که با بالا رفتن قیمت نان کیفیت ها همچنان پایین است.

اما چندی است که برخی نانوایی های یاسوج با رندی هر چه تمام گرانفروشی عجیب و غریبی را به راه انداخته اند که نمونه آن تاکنون دیده نشده است.

نان بربری ساده در برخی نانوایی های یاسوج با همان قیمت مصوب 1500 تومان به فروش می رسد و در کنار آن نان بربری کنجدی که شاید 3 تا 4 گرم کنجد به هر نان اضافه شده با دو برابر قیمت یعنی به قیمت 3000 تومان به خورد مردم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین گرانفروشی در یاسوج/وقتی کنجد در نانوایی های شهر ما قیمت طلا و نقره دارد؟!

عجیب ترین گرانفروشی در یاسوج/وقتی کنجد در نانوایی های شهر ما قیمت طلا و نقره دارد؟!