مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 22:272022-07-27سياسي

عزاداری محرم امسال در 3273 امامزاده


معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری مجلس عزای امام حسین در 3273 امامزاده گفت: محرم و صفر امسال از محل موقوفات 10 میلیون پرس غذا توزیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نشست خبری برنامه های بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور در ایام محرم و صفر با حضور حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست عادل طی سخنانی است با بیان اینکه سازمان اوقاف به عنوان دستگاه سیدالشهدا شناخته می شود گفت: باتوجه به موقوفات متعدد در حوزه عزاداری سیدالشهدا (ع) دستگاه وقف حقیقتاً دستگاه سیدالشهدا علیه السلام است و ما هم در این زمینه برنامه های مختلفی را با همکاری دیگر نهادها و گروه های مردمی برای ایام محرم و صفر آماده کرده ایم.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه بصیرت عاشورایی گفت: در این ویژه برنامه که از 8 مرداد تا 5 مهر یعنی از اول محرم تا پایان ماه صفر برگزار می شود در 3273 امامزاده برنامه هایی را اجرا می کنیم که این برنامه در سه سطح دسته بندی شده اند سطح اول در 400 امامزاده سطح دوم در 900 امامزاده و مابقی آستان های مقدس در سطح 3 قرار دارند.

وی از برگزاری نشست های مختلف هم اندیشی برای برگزاری بهتره برنامه های عزاداری محرم خبر داد و گفت: در این راستا دو نشست توسط ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم امسال در 3273 امامزاده

عزاداری محرم امسال در 3273 امامزاده