مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 06:522022-07-28سياسي

رییسی وارد همدان شد


«سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج شنبه 6 مرداد) در سی امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان با جمعیتی حدود یک میلیون و 750 هزار نفر و یک هزار و 950 هزار هکتار وسعت، دارای 10 شهرستان تابعه و یک هزار و 100 روستا است.

استانی پراز ظرفیت و قابلیت در مسیر رشد و توسعه که می توان از آن جمله به صنعت گردشگری، کشاورزی، معدن، نیروی انسانی پرتلاش و متعهد، علمی و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی وارد همدان شد

رییسی وارد همدان شد