مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-28فرهنگي

راه اندازی «هیأت هنر» در کرمانشاه/ مفاهیم عاشورایی با ابزار هنر ارائه می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از راه اندازی «هیأت هنر» خبر داد و گفت: این هیأت در دهه دوم ماه محرم راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی هیأت هنر در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و نیازی که جامعه هنری برای ارتباط گرفتن با این فضای معنوی در قالب فضای هیأتی برای عزاداری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در این ایام است، تصمیم گرفته شد با همکاری مجموعه های مردمی یک هیأتی با عنوان هیأت هنر در دهه دوم ماه محرم راه اندازی شود تا در آن شعرا برنامه شهر خوانی آیینی داشته باشند.

وی ادامه داد: متناسب با سیاست مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام برنامه های این وزارت به سمت مردمی شدن پیش می رود و برنامه ها توسط مجموعه های مردمی برگزار می شود و در این بین نقش مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایتی و نظارتی است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: سیاست ها و برنامه ریزی ها برای راه اندازی هیأت هنر صورت گرفته، از تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی دعوت به عمل آمده جلسات برنامه ریزی آن صورت گرفته است و زمان و مکان دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد، البته به دنبال این هستیم در یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «هیأت هنر» در کرمانشاه/ مفاهیم عاشورایی با ابزار هنر ارائه می شود

راه اندازی «هیأت هنر» در کرمانشاه/ مفاهیم عاشورایی با ابزار هنر ارائه می شود