مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-28پزشكي

افزایش 51 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی


تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی، نسبت به ده روز گذشته، 51 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد پهلوان کاشی مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت : براساس بررسی های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 121 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه خراسان رضوی بستری هستند که 102 نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان را نیز افزایشی دانست و گفت: در حال حاضر 577 بیمار مبتلا و یا مشکوک در مراکز درمانی استان بستری هستند که 466 نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان کاشی افزود: طی یک روز گذشته 215 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 169 نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی تمام سطوح بهداشتی و درمانی را برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته، یک هزار و 477 بیمار مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 51 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی

افزایش 51 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی