مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-28حوادث

اسکان اضطراری 2000 سیل زده امام زاده داوود/بازار سنتی امام زاده به شدت آسیب دیده


فضای لازم برای اسکان ساکنان محدوده امامزاده داوود توسط شهرداری منطقه 5 آماده شده و چادرهایی نیز به همین منظور در محل های مناسب نصب شده است.

- شهردار منطقه 5: فضای لازم برای اسکان ساکنان محدوده امامزاده داوود توسط شهرداری منطقه 5 آماده شده و چادرهایی نیز به همین منظور در محل های مناسب نصب شده است.

شهردار منطقه 5 تهران از آماده سازی اماکن اسکان با ظرفیت 2000 نفر برای اسکان اضطراری اهالی مناطق آسیب دیده از سیل محدوده امام زاده داوود(ع) در شمال غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان شریفی در این باره گفت: از حدود ساعت 1:20 بامداد امروز حادثه سیلاب رخ داد و به رغم هشدارهایی که از روز قبل از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان رسانده شده بود، متاسفانه عده ای گرفتار حادثه شدند.

البته از نخستین ساعات وقوع این حادثه عوامل شهرداری منطقه 5 در محل حادثه حاضر شده اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز با تشکیل ستاد بحران در منطقه کن شهردار تهران به همراه وزیر کشور، استاندار تهران، رییس ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان های مسئول و امداد رسان به همراه تیم های شهرداری تهران در محل حادثه حضور دارند.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: فضای لازم برای اسکان ساکنان محدوده امامزاده داوود توسط شهرداری منطقه 5 آماده شده و چادرهایی نیز به همین منظور در محل های مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 2000 سیل زده امام زاده داوود/بازار سنتی امام زاده به شدت آسیب دیده

اسکان اضطراری 2000 سیل زده امام زاده داوود/بازار سنتی امام زاده به شدت آسیب دیده