مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:522022-07-28حوادث

سیل در رودهن یک قربانی گرفت/ 10 خودرو و تعدادی احشام آسیب دیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، به دنبال بارش شدید باران طی شب گذشته در شهرستان دماوند، روستاهای شمالی بخش رودهن از جمله وسکاره ، جورد و آردینه همراه با طغیان رودخانه سیاه رود دچار سیلاب و آبگرفتگی شد و خسارت جانی و مالی برجای گذاشت.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع این سیل، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از ساعت 2:30 بامداد امروز وارد عمل شدند و نسبت به پاکسازی و امدادرسانی اقدام کردند.

رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه در سیل بامداد امروز یک فرد میانسال مفقود شده بود، افزود: این فرد ساعتی پیش توسط تیم عملیاتی ستاد مدیریت بحران، جسد آن که از اهالی روستای وسکاره بود، کشف شد.

  وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای مدیریت بحران، راه های ارتباطی سه روستا بازگشایی شده است، گفت: متأسفانه سیل امروز به 10 خودرو و تعدادی از احشام خسارت وارد کرد و به حوزه های زیرساختی راه، برق، آب و مخابرات خسارت زد.

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه هنوز برآورد نهایی از میزان خسارت ها انجام نشده است، تصریح کرد: همچنان نیروهای ستاد مدیریت بحران مشغول به کار هستند و تلاش می کنند تا هرچه زودتر خدمات زیربنایی این روستاها برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در رودهن یک قربانی گرفت/ 10 خودرو و تعدادی احشام آسیب دیدند

سیل در رودهن یک قربانی گرفت/ 10 خودرو و تعدادی احشام آسیب دیدند