مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-28سياسي

رونمایی از آغاز ساماندهی محوطه حبقوق نبی(ع) در تویسرکان


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آغاز طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه حضرت حبقوق نبی(ع) رونمایی کرد و گفت: این طرح هر چه سریع تر باید آغاز شود چراکه پیچیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در جریان حضور در استان همدان سفر خود را از جاده گنجنامه به تویسرکان آغاز کرد و در ادامه از قلعه تاریخی اشتران بازدید کرد.

گذر از جاده سرسبز و پوشیده باغات گردو و میوه گنجنامه به تویسرکان شوق پیگیری وزیر میراث برای بهره وری شایسته از بحث گردشگری این منطقه دوچندان کرد به نحوی که در جمع خبرنگاران از طرح حتمی این مهم در جلسه خبر داد.

ضرغامی با همراهان پس از ورود به شهرستان تویسرکان به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد، سپس وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراه با مسوولان این شهرستان با خانواده شهید حمیدرضا یوسفی از شهدای عملیات مرصاد دیدار کرد.

وی در این دیدار شهدا را مایه افتخار ملت ایران دانست و اظهار کرد: شهدا با اخلاص برای اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و امنیت و استقلال را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی خانواده شهدا را الگو خواند و گفت: شهدا ستارگان هدایت هستند و با توسل به این ستاره های درخشان می توان راه درست را یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آغاز ساماندهی محوطه حبقوق نبی(ع) در تویسرکان

رونمایی از آغاز ساماندهی محوطه حبقوق نبی(ع) در تویسرکان